باتری ups فاراتل Options

Wiki Article

نصب آسان: نصب یک منبع تغذیه بدون وقفه، فرآیند آسانی است که احتیاج به فضای خیلی زیادی هم ندارد.

بررسی و دانلود ۱۲ از بهترین مرورگر برای ویندوز ۱۱ ، ویندوز ۱۰ و…

همچنین قیمت این دستگاه با توجه به ضخامت باتری که به عنوان قلب آن شناخته می‌شود، تغییر می‌کند. یو پی اس های بزرگتر که دارای توان و کیفیت بالاتری هستند، به طبع گران‌تر هستند.

در حالت عادی ولتاژ خروجی یک یو پی اس آماده به کار با ولتاژ ورودی آن برابر است و این حالت تا زمانی پایدار می ماند که ولتاژ ورودی در محدوده خروجی مجاز باقی بماند.

در باتری افزودن به علاقه مندی ها افزودن به سبد خرید مشاهده سریع

۳۳,۰۹۶,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت سیلد ساکن باتری ۲ ولت ۶۰۰ آمپر سیلد ساکن صبا باتری

دستگاه هایی وجود دارند که توان اولیه و جریان راه اندازی آنها بسیار بالا می باشد، مثلا پرینتر ها و موتور ها از جمله این موارد می باشند. در برخی موتور ها جریان راه اندازی چیزی در حدود پنج تا ده برابر جریان نامی موتور می باشد و در صورتی که یو پی اس تحمل این جریان استارت را نداشته باشد موتور استارت نخواهد خورد.

چنین دستگاههایی منبع تغذیه بدون وقفه هستند که به آنها نیاز دارند، زیرا دستگاهها با حافظه و پردازشگر داده ها را اداره می کنند و برای محافظت و ثبات جریان و برق تقویتی فراهم نموده و به آنلاین ماندن برنامه های حساس کمک می‌نماید.

در این حالت از یو پی اس آنلاین تبدیل مضاعف، مسیر برق به بار از طریق یک سوئیچ بای پس استاتیک ایجاد می شود.

اخطار: باتریهای سربی- اسیدی خطرناک هستند، حتی آنهایی که پوشش دار باشند ،هنگام استفاده ازآنها به نکات زیرتوجه کنید:

برای این که بتوانید فاصله میان ظرفیت اسمی و ظرفیت حقیقی را در محاسبات خود برطرف کنید، کافی است به سایت نوانیا مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات با کارشناسان این شرکت تماس حاصل کنید.

پاسخ نظر با سلام خدمت شما و تشکر از مقاله ارزشمندتون. من دارای دو کامپیوتر هستم که به لحاظ حساسیت و طولانی بودن کارهای محاسباتی و مهندسی موقع قطع برق با مشکلاتی مواجه می شم.

به طور مثال، دیگر وجود ترانسفورماتور های داخلی در همه انواع یو پی اس Read more ها اعمال نمی شود.

اتصال کوتاه یک باتری با وصل کردن مستقیم دو ترمینال آن به یکدیگر در حالی که هیچ باری ازآن گرفته نشده است ممکن است باعث افزایش میزان گرما و حتی انفجار شود.

Report this wiki page